söndag 19 februari 2012

LOV...och nyfiken väntan...

I höstas läste jag i tidningen Inzpira att de önskade läsarbidrag på saker vi pysslar med på vår fritid. Just då hade jag ju varit inne i en riktig porslinsperiod med kakfat och kaffeljus. Jag skickade ett par bilder...och fick oerhört positiv respons. De ville ha fler bilder och  gärna beskrivning på hur jag gör faten. Jag fotade, skrev en text, skickad iväg ett USB....Löftet kom att jag skulle få mina bilder publicerade i nr 4. Men jag vågar inte tro på det förrän jag har sett dem....
I veckan ska numret komma och jag är så nyfiken.......

LOV har jag och det betyder TID att pyssla med sånt jag gillar.
Fick på allahjärtan underbara tulpaner av min goa dotter . De var så makalöst vackra, jag var tvungen att fota dem och "leka" lite med bilderna.

Ljuvliga eller hur....
Såklart har jag varit i pappersträsket också. Hittade för ett tag sen en kortvikning jag blev nyfiken på, eftersom jag då får använda min favoritstans, ja till utseendet vill säga för jag är inte riktigt överens med den än. Det här kortet var lite knepigt och jag fick räkna om måtten en del....jag blev inte toknöjd...men jag har en prototyp i alla fall...När man drar ut tagen "reser sig bilden upp" .

Nu hoppas jag få mig en skön lovvecka, för det har jag ärligen förtjänat!!
Önskar förstås er andra också en fin vecka.

6 kommentarer:

  1. Oh så spännande att du får dina fina fat publicerade i Inzpira!! Såklart att du kommer med!! :-) Önskar dig ett toppenhärligt lov!!
    Kortet du gjort är supersött!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tidningen skall inhandlas, vad spännande...................

    Oj oj oj det där kortet är inte att leka med nu pratar vi avancerade grejer ...............

    Kortet är superfint , hon är bara hur söt som helst ......

    Kommer in en stund på Onsdag och kollar vad ni gör .............

    Kramar

    Psst ......pyssla nu mycket denna vecka ......

    //anneli

    SvaraRadera
  3. Undert bart att du får det publicerat i tidningen.
    Det är du väl värd och mycket mer så duktigt som du är.
    Kortet är så vackert. Får man titta på det på onsdag?
    Ha det gott så syns vi där. Kram Louise

    SvaraRadera
  4. Hej Eva!
    Det ska bli roligt att få se allt det fina du gör i tidningen. Ditt kort är fantastiskt fint. Gillar den stansen med.
    Du har ordkontrollen på i din blogg.
    Ha det så gott. Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hade jag ingen aning om....och jag som tycker det är så irriternade hos andra...
      MEN nu har jag letat efter kommentarer och inställningar....och de hittar jag ...fast jag hittar absolut inget att ta bort...HJÄLP...hur gör man?

      Radera
  5. Som jag har jagat denna tidning mellan mina tajta tågbyten, tyvärr utan framgång och jag som var som var så nyfiken. Hoppades verkligen på Pressbyrån i Kalmar, men inte då =(. Undrar vart man hittar den?

    SvaraRadera