fredag 24 februari 2012

Tokstolt...och kortvikning med kantstans

Fattar ni att jag blev oerhört glad och stolt när jag bläddrade i Inzpira och hittade mina bilder som jag skickat in...mina koppar och fat!?...på fyra sidor....

Tar lite tid att smälta.....men ger samtidigt inspiration till fortsatt kakfatsbygge.

Idéen till de här korten har jag "sett och snott" i de fantastiska norska bloggarna Gro's kort & sånt och Mariannes papirverden.
Kantstansen är jag ju väldigt glad i och till alla er som kommer på  nästa scrapträff kan jag berätta att Louise inhandlat den av Linda-Marie på Baronen, så då får ni chansen att testa om den tilltalar även er.



Reprint's fina papper finns också hos Linda-Marie. Man behöver ju inte dekorera ihjäl sig när man hittar papper som säger så mycket...

Förra årets favoritPion....

Så kom våren till oss i Kalmar och för min del får  den gärna stanna....

12 kommentarer:

  1. Grattis Eva! Du ser vilka talanger du har för både pyssel och foto! Ta till dig detta nu och njut av dina framgångar! Ha det gott sista lovdagen! kram Inger

    SvaraRadera
  2. Jag är dödskär i ditt kort som du visade oss ...........
    Gör allt för att jag skall få till det som du, men inte ,inte ..........men jag ger mig inte öva öva öva ..............

    Vad kul med tidningen , jag skall köpa den när den kommer ut.............

    Igår lade jag beställningen, du vet vad jag pratar om, kunde inte låta bli längre...............sån är jag .......

    Kram och trevlig helg
    //anneli

    SvaraRadera
  3. Lääääängtar till jag kan köpa tidningen, dina kakfat är så superfina..... Dina kort är ju helt underbara och jag håller med Anneli.M. att jag får öva ordentligt jag med om mina ska komma upp i din klass :) Har även gjort som Anneli och beställt samma som hon, kunde ej låta bli :)
    Ha en kanonfin helg!!!
    Kramizar Susanne

    SvaraRadera
  4. var sak på sin plats! jag tycker definitivt att dina prylar hör hemma i strålkasterljuset! säger som ungarna: du är GRYM!

    kram

    SvaraRadera
  5. Oj, vilken lycka..stort Grattis till dig. Ska köpa tidningen när den kommer ut. Gillar ditt kort massor. Jag har den stansen jag med. Den är så fin.
    Undrar vad du har för mått på ditt kort?
    ha en riktigt trevlig helg. Kram Lena

    SvaraRadera
  6. Du kan verkligen njuta av reportaget i tidningen. Kakfaten och kopparna är helt underbara. Så roligt när man får uppskattning !! Korten är också jätteläckra. Fick se principen och Annelis kort igår. Vad många fina och roliga idéer du kommer med. Tack för det !! Ha en skön helg.Kram Eva

    SvaraRadera
  7. Stort grattis till publiceringen i Inzpira!!! Jag tycker det är en väldigt inspirerande tidning med underbara bilder. Det ska bli roligt att se dina projekt där:)

    Jättefina kort också. Verkligen fina kanter, och härliga papper och bilder.

    Kramar, Outi

    SvaraRadera
  8. Mmmmmm! Så fina kort! Prenumererar du på Inzpira eller? Måste vara enda sättet att få tag på denna tidning i tid.

    SvaraRadera
  9. Tack Eva för hjälpen. Jag ska testa att göra ett. Ha en mysig lördag.

    SvaraRadera
  10. Dina kort är såå fina och ett stort grattis till en välförtjänt publicering i tidningen!! Så himla kul!! :-)
    Kram Pillan

    SvaraRadera
  11. Tack för att du hade med tidningen till jobbet så att jag äntligen fick njuta av detta fina reportage.

    SvaraRadera
  12. Helt underbara kort!
    Den stansen är så himla fin, är supernöjd med min. Köpte min i somras, på Pema. Det är perfekt att semestra i Skåne ;)

    Och dina kakfat är ljuvliga! Såklart de ska vara med i Inzpira! :)

    Kram Linda

    SvaraRadera