söndag 20 maj 2012

Äleklinta.....ett paradis för själen

Hyrde in mig dessa lediga dagar på min favoritplats på Öland.
Havet inpå knuten.... därför var premiärdopp ett måste....orkidéerna på alvaret i full blom...besök av liten stjärna....tid för scrap...kan man mer begära ?

Favopunchen Martha Stuarts Eyelet lace är flitigt använd.

Nu väntar ny helt vanlig arbetsvecka med kidsen:)
På fredag ska mina tvåor när de har "Elevens val" få testa att göra en LO.  Förra gången altrade vi påsar, vilket var mycket uppskattat.
Önskar er alla en fin vecka!

10 kommentarer:

  1. Så fina bilder du visar... både från naturen och dina fina alster... och naturligtvis den lille stjärnan!! :-)
    Hoppas du får en härlig vecka!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Förstår att du haft en underbar helg!!!!Din första bild är vacker så att det förslår...sedan går ju givetvis inte den lille charmknutten av för hackor han heller...suck så söt!!!

    Att du förtsätter visa dina kanonfina alster gör mig bara avundsjuk (du är så himla duktig)...skojar bara..det är väldigt inspirerande att se allt vackert du gör.

    Hoppas att du får en underbar måndag och dina elever kommer att få det jättekul på elevens val. (tänk om man varit elev i din klass..)

    Kramelikram Veronica

    SvaraRadera
  3. Jag ser att din helg varit både kreativ och njutbar. Vacker omgivning och som grädde på moset, lilla barnbarnet. Nu är det nya krafttag igen, men alldeles för snabbt är det helg igen.

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder och inspirerande kort!
    Ha det så bra själv!
    Love, Lena

    SvaraRadera
  5. Så härligt att få njuta av våren på Öland. Låter som en underbar vistelse.
    Kram Outi

    SvaraRadera
  6. Vackert ställe, vackra bilder, vackra kort och alster du har gjort.
    Förstår att du haft en kanon helg.
    Tack för senast.
    Kram Louise

    PS Glöm inte bort min blogg candy.

    SvaraRadera
  7. Låter som en helt underbar helg :)
    Och superfina kort har du gjort också!

    Tack för igår :)
    Kramar Linda

    SvaraRadera
  8. Just idag vill jag önska dig en extra underbart härlig dag :)
    Kramizar Susanne

    SvaraRadera
  9. Funderade ett tag på om du är kvar på Äleklinta.....när jag skojar bara.
    Vet att du som jag har hektiska dagar nu innan skolavslutningen. Men nu har du bara några få dagar kvar sen är du ju ledig lääääänge....härligt! Själv jobbar jag några veckor till innan jag kan njuta av min semester. Hoppas att du får en finfin tisdag...det ser ut att bli en solig dag!

    Ha det gott vännen
    Kramelikram Veronica

    SvaraRadera
  10. Hejsan!
    Vilka underbara bilder och härliga kort, skönt att höra
    att de inte bara är jag som är dålig på att blogga just nu:-)
    Önskar dig en fantastisk vecka och sommar...
    Kramisar
    Ann-Charlotte

    SvaraRadera