söndag 8 juli 2012

Underbara sommar...

Njuter av denna underbara årstid så mycket jag bara kan...börjar oftast dagen med morgondopp...och blir det sen chans till umgänge med nära och kära, så kan det inte vara bättre...


Trots detta välbefinnande är det svårt med scrapinspirationen eller kanske är det bara så att fokus ligger på att vara utomhus så mycket som möjligt och så blir det helt enkelt inte så mycket gnista kvar...
De här bebiskorten har tagit tid kan jag lova. men jag var så sugen på att göra något med de söta stämplarna, så till slut blev det resultat...





Önskar er alla fortsatt sommarnjutning om ni har möjlighet...

7 kommentarer:

  1. Så fina foton på dina nära och kära... ett litet charmtroll som fick mig le... :-)
    De små babykorten var söta... nya stämplar som jag inte sett innan. Scrapinspirationen går förmodligen oxå på semester... det har den gjort hos mig i alla fall! Allt tar lite längre tid nu när man ska få ihop något kort...
    Njut av din sommarledighet!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det var då verkligen ett charmtroll. När man har sådana små sötisar hos sig så får man helt enkelt låta pysslandet vila en stund.
    Dina kort är helt ljuvliga och så vackra.
    Sv:)jag har oxå min bok framme med framsidan utåt. Den står där i köket och inspirerar till nåt gott fika.
    Idag kommer en kompis så det får bli en titt i boken om en liten stund. Undrar vad jag ska hitta på?

    Ha en jättefin måndag fina du!
    Kraaaaaam Veronica

    SvaraRadera
  3. Ja, nära och kära är en stor del av sommaren. Precis vaknat upp efter en middagslur med Elsa, snacka om att leva i nuet och ta dagen som den kommer. Scrapnivån är extremt låg just nu. Dina bebisstämplar är ursöta och korten likaså. Ha det bäst!

    SvaraRadera
  4. Fina bilder du bjuder på och den lille är så söt. Låter härligt med ett dopp varje morgon. Jag har inte badat än det är för kallt tycker jag, sen har vädret inte varit så bra här solen gömmer sig mest bakom molnen. Dina kort är som vanligt helt underbara. Kram Nina

    SvaraRadera
  5. Vilka underbart söta stämplar du använt och gjort jättefina kort. Det är rätt att lägga fokuset på utevistelse med nära och kära, tiden kommer då det finns tid att sitta och pyssla i värmen. Ha en fortsatt skön sommar. Kramar Katarina

    SvaraRadera
  6. Hej vännen!
    Hoppas att du har en härlig lördag var du nu än hittar på. Ville bara tacka för boktipset som du gav mig. Alltid roligt med lite nyheter. Har inte läst än men helt klart blev jag sugen.

    Såg du att jag varit på Rosendal igen? Det var lika fint den här gången. Att gå där och insupa trädgård, växter och mysig. Hittade en ny bok om Rosendal som jag grep tag i flera gånger. Tyckte dock att den var lite för dyr just för stunden så den hamnde på bordet igen. Kommer inte ihåg vad den heter just nu men den handlar om året runt på Rosendal. Recept, texter, fina bilder...ja, lite allt möjligt.

    Jippi, nu skiner solen och himlen börjar få en härligt blå färg!
    Önskar dig en kanonhärlig helg!
    Kramelikram Veronica

    SvaraRadera
  7. Vilket litet charmtroll du har förmånen att få umgås med, härligt :-)
    Båda dina kort är helt bedårande, vilka söta motiv!
    Ha en fortsatt fin sommar!
    Kram Annelie

    SvaraRadera