måndag 12 mars 2012

2-åring...

Barnbarnet Alexander, en liten man i sina bästa år, fyllde 2 i helgen och mormor var ju tvungen att knåpa ihop ett Grattiskort. Eftersom den lille krabaten har förkärlek till fordon av allehanda slag blev det så här:

Betydligt enklare för mig var det att göra en doptavla som jag hade på beställning. Ljusa färger lite spets, fjädrar och annat nuttigt är mer min grej...

Har snöat in på fjädrar för tillfället...
Vårvarma önskningar till er om en fortsatt fin vecka!

8 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Jättefint kort till barnbarnet. Jag lovar att han kommer att gilla det....även om man i den åldern har en viss förkärlek till själva presenterna....hahaha.

    Nu ska jag försöka kommentera doptavlan och som vanligt finner jag inte på ord.....jisses vad vackert!

    Ha en underbar dag, det ser ut att bli en solig och fin dag!
    Kramelikram Veronica

    SvaraRadera
  2. Härligt kort till ditt barnbarn. Doptavlan är såå fin med en vacker text. Snyggt att hänga charmsen i en kedja. Ha det så bra. Kram Nina

    SvaraRadera
  3. Tänk vad tiden går, redan två år! Jag vet någon som blivit överlycklig för ett sånt härligt fordonskort när han var två år så jag gissar att det blev en toppengrej även för Alexander.

    SvaraRadera
  4. Vilket tufft kort du har gjort till Alexander. Din doptavla är ju bara för söööt! Så fint du har dekorerat den. Väldigt fin text och gulligt motiv. Ha det gott. Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Men Eva va skoj att du skapat ett sådant tufft kort... Riktigt härligt blev det. Din doptavla är så ljuvlig så man tappar andan :) Hoppas att du har möjlighet att få njuta lite av den härliga vårsolen :) Kramizar Susanne

    SvaraRadera
  6. Men så fint kort, gillar verkligen ramen runt och de fina färgerna, läckert!
    Doptavlan är så söt och ljuvlig!
    Må så gott!
    Kramar Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  7. WOW så fina kort du gjort, gillar särskilt det färglada med alla bilarna.
    Hoppas du får en fin solig vårdag!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Wow. Vilket härligt kort till barnbarnet, gillar allt. DDoptavlan är också jättefin. Kram!

    SvaraRadera