måndag 26 mars 2012

Altra...inte min grej...trodde jag.

Köpte för ett bra tag sen en liten väska i papp hos Linda-Marie på Baronen. Hade tänkt altra den till mitt barnbarn Alva, men det har liksom inte blivit av.....
Så hittade jag toksnygga papper från Fabscraps, men jag vågade inte ta dem, utan tänkte att jag kan ta något papper jag inte är så rädd om och testa och sen köpa en väska till om jag blir nöjd. Hade tre rosa papper som jag köpt för 5kr/st och då blir jag lite modigare.
Tycker faktiskt själv att den blev jättesöt och jag vet en liten, liten lady som ska få den till påsk.

Att altra var himla roligt och jag har redan bett Linda-Marie lägga undan fler väskor....
Önskar er en fin vårskön vecka...själv längtar jag redan till helgen då jag ska åka på Pysseltagens lyxiga träff.

19 kommentarer:

  1. ÅÅH vilken underbar väska, så snyggt i rosa, HELT UNDERBAR :)

    Kraaaaaaaam Anneli

    SvaraRadera
  2. Wow förstår att du vill göra flera. Så vackert du har gjort det. Ska bli spännande att se dina andra väskor.
    Många Kramar
    Louise

    SvaraRadera
  3. Bara såå fint. Hon som får den här väskan kommer att bli så glad. Kram Nina

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Vad duktig du är!! Och visst är det kul att pyssla :)

    Jag skulle vilja tipsa dig om fina smycken i silver och läder som jag säljer på www.jvalleytwig.se . Kika in där och hitta din favorit bland vårens nyheter :)

    Ha en skön vecka!
    /Jossan

    SvaraRadera
  5. Den är jätte söt, hon som skall få den kommer bli super glad..............

    Nu längtar man till helgens träff, har sådana förväntningar ..................

    Pysselkramar
    //anneli

    SvaraRadera
  6. Men vad söt...ja, den kommer att bli en väldigt uppskattad gåva, tro mig!! Det var så fint med det pappret, och vilken tur att du vågade prova. Nästa gång kan du ju ta det dyrare nu när du vet att det blev så bra resulatat...fast vem hade trott något annat?

    Ha det så jätte kul på träffen. Vi syns den 14/4 (jag får hålla mig tills dess)

    Önskar dig en bra tisdag vännen!
    Kramelikram Veronica

    SvaraRadera
  7. Precis så läcker som du beskrev den! Jag köpte en väska igår, får börja med en och se hur den blir, kanske lyckas jag få till en till varje tjej. Den lilla mottagaren kommer att bli såååå glad över din väska =).

    SvaraRadera
  8. Men kära nån, vilken söt väska du har gjort. Den kommer att glädja mottagaren helt klart. Vill se mer altrat från dig! Kram Lena

    SvaraRadera
  9. Vilken kanonsöt väska du har gjort!! Den lilla "ladyn" kommer bli överförtjust det är jag helt säker på!! Hoppas ni får en supertrevlig scrapträff!
    Kram kram

    SvaraRadera
  10. Men vilken söt liten väska!!
    Jättefin modell & du har dekorerat den fantastiskt.
    Ha det så trevligt på träffen!
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  11. OMG....... helt underbar och vilken söt väska. Den lyckliga lady som kommer få den, hon blir överlycklig.
    Ha en skön helg
    Kraaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  12. Väskan blev toksnygg i rosa! Känner igen mig med att inte vilja ta för dyra papper när jag gör nya saker...:-) rolig man är för papper är ju inte det man har ont av hii hii...
    Ha en trevlig helg!
    Kramis

    SvaraRadera
  13. Det ser ut som att altra verkligen är din grej:) Väskan är ju hur söt som helst!!!
    Kramar Outi

    PS. Du gissade rätt på mina alster på ScrappaLoss header:)

    SvaraRadera
  14. Den blev underbar. Vad glad hon ska bli. Ha det så trevligt på scrapträffen. Trevlig helg. Kramar Katarina

    SvaraRadera
  15. Inte kunna altra...HA! Löjligt!
    Det där har du gjort hur snyggt som helst :-D

    SvaraRadera
  16. Du är ju hur duktig som helst på att altra, den är helt ljuvlig!!! Tack Eva för en trevlig helg!!!
    Kramizar Susanne

    SvaraRadera
  17. En helt underbart söt väska! Nu förstår jag vilken väska du skrivit om i gruppen på Facebook ;) Undrar om inte en sån måste köpas?! :D

    Ser fram emot att se nästa väska, och allt fint du skapat under träffen :)
    Kram Linda

    SvaraRadera
  18. Jag är mycket imponerad av din väska den är helt underbar du har verkligen lyckas om till hundra procent :) GILLAR MYCKET :)

    Hoppas att du får en riktig trevlig och Glad Påsk :)

    Kramar från Lilla Pyssel Inger ♥

    SvaraRadera
  19. Tittar in för att säga GLAD PÅSK
    ha en skön helg
    Kram Anneli

    SvaraRadera